Nieuws

De algemene ledenvergadering (ALV) van TTV Hooghei staat gepland op donderdag 4 april 2024 om 20.00 uur. Indien je graag onderwerpen behandeld wil zien, kun je deze uiterlijk twee weken van tevoren via e-mail melden bij Lian Coppens (ttvhooghei@gmail.com).

Het bedrijf FVB Interieur-Designs (SolidDoor) uit Waalwijk heeft een tafeltennisclinic gevolgd bij onze vereniging. De uitleg werd verzorgd door Wil, Berry en Gerard. De sfeer was ongedwongen en iedereen was fanatiek bezig tijdens deze gezellige en sportieve middag!

Op de onderstaande foto vind je de voorlopige plannen voor de flexwoningen die zullen worden geplaatst op het sportpark waar ook ons clubhuis zich bevindt. Onze zaal is het grijze blok onderaan op de foto. Er verschijnen 8 woningen (rood) langs onze zaal, twee verdiepingen hoog. Onze fietsenstalling omringd door het hek blijft staan. Vervolgens zie...

De deur van ons clubhuis heeft een nieuw slot en inbraakwerende voorzieningen. Vanwege de hoge sleutelkosten en verzekeringsvoorwaarden worden er minder sleutels uitgegeven.

Het einde van dit jaar nadert en dat betekent dat 2024 langzaam dichterbij komt. Natuurlijk hoort hier ook weer een gezellige nieuwjaarsreceptie bij TTV Hooghei bij. Deze zal plaatsvinden op donderdag 4 januari 2024 vanaf 20.00 uur en is bedoeld voor jong en oud.

Op 12 november was het sinds lange tijd eindelijk weer zover: er werd een clubkampioenschap georganiseerd bij TTV Hooghei. In totaal meldden 21 leden van zowel de junioren als de senioren zich aan om hun spel te laten zien en zo de titel van Hooghei clubkampioen te bemachtigen. Er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn!

Vrijdag 1 december 2023 geeft Sport Europe enkele gratis clinics en materiaal advies onder leiding van Anne Vlieg (oud international en bondscoach). Als er jeugd en/of senioren leden geïnteresseerd zijn dan zijn zij van harte welkom in de zaal van TTV JCV in Vught.

Na "kalm beraad en rustig overleg" biedt TTV Hooghei het per 1 januari 2024 geldende clubshirt aan. Het shirt zal worden uitgereikt aan de jeugdleden, de NTTB-competitiespelers en de spelers van de donderdagavondcompetitie.

TTV Hooghei krijgt een nieuwe hoofdsponsor: www.huisdierendokter.nl, nu Ruud Klein Holkenborg zijn slagerij heeft verkocht en het oud papier ophalen per 1 januari 2024 stopt. Verder zijn er verschillende andere ontwikkelingen binnen onze vereniging. Deze zijn onderaan dit artikel te lezen.

Op dinsdag 26-09-2023 spelen teams Hooghei 1 en Hooghei 2 thuis een NTTB inhaalwedstrijd. De zaal is dan nauwelijks beschikbaar voor de seniorentraining die normaal op dinsdag plaatsvindt. Houdt hier dus a.u.b. rekening mee. Hooghei 1 speelt tegen LUTO 3 om 19:00 uur. Hooghei 2 speelt tegen OTTC 5. Excuses voor het ongemak.