Vereniging

Nr: NL16RABO 015.47.24.467
t.n.v. Penningmeester TTV Hooghei

JUNIOREN

De jeugd is de toekomst en voor onze vereniging ook erg belangrijk. Bij TTV Hooghei trainen junioren op maandag- en donderdagavond onder begeleiding van een gediplomeerd trainer en onze jeugdbegeleiders. Het maakt niet uit welk niveau je hebt, je leert het snel. Bovendien is het gewoon gezellig. Het is geen probleem als je ouders willen blijven kijken. Verder worden er af en toe toernooien georganiseerd en is het ook mogelijk om competitie te spelen in een team en zo in aanraking te komen met spelers van andere clubs. Je leert je eigen niveau kennen en verbetert je tafeltennis skills!

De eerste maand is gratis en de vereniging heeft tafeltennisbatjes voorhanden zodat je geen kosten hoeft te maken om te zien of je het leuk vind. EN LEUK IS HET !

NTTB competitie / Table Stars (vanaf 6 jaar)
Deelnemen aan een competitie is al mogelijk vanaf 6 jaar.

SENIOREN

Er zijn verschillende mogelijkheden voor senioren om te spelen bij onze vereniging. Kijk voor meer informatie over de zaalbezetting op de pagina Zaalbezetting. Het is ook mogelijk deel te nemen aan competities en er worden wel eens toernooien georganiseerd.

NTTB competitie spelers
Het is mogelijk om deel te nemen aan de NTTB competitie. Deze competitie wordt in teams van 3 of meer personen gespeeld, meestal op vrijdagavond vanaf 20:00 uur.

Recreantencompetitie
Recreanten spelen een eigen recreantencompetitie binnen de vereniging. Wil u gewoon voor de gezelligheid op recreatief niveau een balletje slaan, dan bent u van harte welkom hieraan mee te doen.

Beweeg en blijf gezond
Iedereen weet het wel: door te bewegen blijf je gezond. Maar wist je ook dat wetenschappelijk is vastgesteld dat tafeltennis bijzonder goed is voor mensen met een beperking of met alzheimer of dementie? Door te tafeltennissen train je je hersens en geheugen en blijf je zo lang mogelijk zelfstandig. Ook is het gewoon gezellig om lid te zijn van een vereniging: het voorkomt eenzaamheid.

BESTUUR & COMMISSIES

Els Damen - Senioren

Barcommissie
Marcel van de Vlist