Donderdagcompetitie

Hier vindt u de spelregels, de teamindeling, het wedstrijdschema, de uitslagen en de standen van de donderdagcompetitie die gehouden wordt binnen onze vereniging.

Spelregels:

1. Ieder team speelt tegen de beide tegenspelers een enkel wedstrijd en een dubbel wedstrijd: dus in totaal 5 wedstrijden.
  2. De uitslagen worden vermeld op het wedstrijdformulier: deze formulieren liggen achter de bar.
  3. Niet verschijnen zonder de wedstrijd te verzetten betekent verlies van alle wedstrijden die avond met 3-0. (Dus de beide singelwedstrijden en de dubbel worden met 0-3 op het formulier gemeld) Een vervanger laten spelen mag: die speelt dan in naam van de speler die er die avond dus niet is.
  4. Alle spelers die ook NTTB competitie spelen beginnen hun ENKELSPEL met 0-2 en mogen elke set beginnen met serveren. Bij de dubbel is er dus geen 0-2 achterstand!

Teamindeling:

Wedstrijdschema:

Uitslagen, standen & totaaloverzicht: