Plannen voor kunstwerk sportzaal

18-03-2024

Beste sportvrienden en vriendinnen,

Zoals jullie wellicht in de wandelgangen vernomen hebben bestaan er grootse plannen om onze zaal aan de zichtzijde (daar waar je binnenkomt) over de gehele lengte (m.u.v. het grijze muurgedeelte) te voorzien van een prachtig kunstwerk.
Dit kunstwerk wordt gesponsord door Sigma coating/PPG en is ontworpen door de urban artist Lieven Seys (google hem maar eens om te zien wat hij in zijn mars heeft).

Gerard en Nol zijn bij de gemeente geweest en e.e.a. is vergunningsvrij en valt niet onder de welstandeisen. Wel wil de gemeente dat we in contact treden met de andere sportverenigingen en de omwonenden in de Pieter Breughelstraat. Dat gaan we doen.

Omdat we niet willen dat niet eerst onze leden op de hoogte zijn ontvangen jullie dit nieuws met daarbij de afbeelding van het kunstwerk. We hadden jullie er op de ALV mee willen verassen maar omdat we medio mei e.e.a. willen verwezenlijken is er enige haast mee gemoeid.

Het bestuur is unaniem van oordeel dat de uitstraling van onze zaal er enorm op vooruit zal gaan en dat we een eye catcher gaan worden in het vernieuwde sportpark.

Het bestuur.