Jasper 2e op het 49ste Die Meede toernooi

29-01-2024

Zondag 28 januari 2024 hebben twee jeugdspelers en zes senioren TTV Hooghei vertegenwoordigd op het 49ste Die Meede toernooi dat georganiseerd werd door de tafeltennisvereniging in Made. Het werd een gezellige zondag waarbij er veel wedstrijden werden gespeeld. Onze vereniging was zowel aanwezig bij het enkeltoernooi, als ook bij het dubbeltoernooi.

Helaas lukte het Hooghei niet om in de prijzen te vallen via een van de dubbelwedstrijden. Ook in de groepen Senioren 3 enkel en Senioren 5 enkel viel Hooghei niet in de prijzen.

Echter, in de groep Senioren 4 enkel kreeg Jasper het als enige van onze delegatie voor elkaar om zijn poule te winnen. Hierdoor kwam hij in de playoff terecht. Vervolgens wist hij in twee spannende wedstrijden Marc en Arjo na elkaar te verslaan. Jasper kwam in de finale terecht en moest het opnemen tegen Joel, waar hij in zijn poule al eens van gewonnen had.

Helaas lukte het Jasper niet om Joel opnieuw te verslaan en hij eindigde hierdoor op een mooie 2e plek tijdens het Die Meede toernooi. Super knap gedaan: gefeliciteerd Jasper!

Na afloop werd het nog een gezellige avond met alle deelnemers van TTV Hooghei.

Voor een uitgebreider verslag van het Die Meede toernooi verwijzen wij ook graag naar de website van TTV Die Meede.